PAS terbukti menjadi pilihan rakyat

 Tahniah buat seluruh kepimpinan dan tenaga penggerak Pilihanraya Kecil 059 Bukit Gantang atas kemenangan atas BN dengan undi majoriti 2789. Saya yang hanya sempat bertugas 2 hari di Bukit Gantang jelas menyaksikan kesungguhan dan keterlusan jentera Pas untuk menebus rampasan kuasa yang berlaku dan terbukti,PAS for all!nizarmenang

Apa yang dapat saya perhatikan,Ir Nizar berjaya menambat hati pengundi samada dari muslim mahupun non muslim.Saya tertarik dengan kalam seorang warga Bukit Gantang berketurunan India apabila disua risalah PAS,”Buat apa bagi risalah ini dekat saya.Saya memang orang PAS.Bagilah pada orang-orang BN tu”Agak terkejut saya dibuatnya.Tapi inilah realiti yang berlaku,rakyat sudah bijak membuat pilihan.

Walaupun banyak insiden,masalah dan kekurangan tenaga di saat-saat akhir hari pengundian,PAS dan jentera Pakatan Rakyat terus bertahan dan berjuang.Bulan akan terus mengambang di Perak!TAKBIR!

Memori Bukit Gantang:

dsc00249acara sukaneka pada hari ahad

Acara sukaneka anjuran Muslimat PAS Selangor di Ayer Terjun mendapat sambutan hangat dari penduduk kaum India dan Cina.

dsc002461

dsc00219

nizar

About fit3nan

Fitri Nurul 'Ain Nordin - Anak kelahiran kota KL pada 1 Syawal 1405h/20 Jun 1985 - Berasal dari Kuala Pilah, Negeri Sembilan - BA of Arabic, Uni Al-Azhar(2008), MA of Arabic As A Second Langunge, IIUM Gombak (Jun,2011)
This entry was posted in diary. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

